Lång dag, tidig dag!



God kväll!


Dagen började med att klockan ringde 6.15 & jag vaknade bredvid min älskade. Sedan åt vi frukost & strax före 7.00 skjutsade jag Anders till stationen, saknar honom, min fina gubbe.

Hade för övrigt att kursstart idag, pedagogiska forskningsprocesser & metoder, hurra;) En "förberedande" kurs inför B-uppsatsen som ska skrivas & vara klar innan sommaren. puh, kommer bli en dryg sista halva av terminen. Bara att bita i, hårt!!:)

Vad ska jag säga mer...har varit på muskelpass & kört gärnet, jag kommer ha träningsvärk imorron, oja;) Det gillas!

Bilden är från mitt sovrum, var bara tvungen & visa ramen med två fina kort på mina favvokillar, Anders & Bodo, som jag har fixat! Så nu ser jag dem innan jag somnar & när jag vaknar! Perfekt:)

Nej, nu blire sängen & läsa de sista två kapitlen av boken Skadad, som för övrigt har SKAKAT om mig, med råge.

Natti!

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: Carina

Har också läst den. Vad upprörd man blir och frågan dyker upp: Hur många är det som genomlider dåliga erfarenheter av VUXNA. Det är ju dom vuxna som ska vakta och värna efter dessa små, och så gör dom så här istället. Nej mycket STRÄNGARE straff för brott mot barn. Kram Carina

2011-05-23 @ 08:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0