Jag lever faktiskt!!!



God förmiddag fina ni därute!

Tillbaka i Gävle, & mor & hund är även med! Jo, ja..jag lever faktiskt även om bloggen varit till synes död & haft sommarlov fram till nu!:) Har inte haft tillgång till något internet när jag har varit hemma i Malung över sommaren, därav tystnaden!

Har haft en bra sommar hursomhelst, jobbat på Malungs Folkhögskola som vanligt, men jag var ledig de veckorna som var kvar i juni efter att jag hade slutat i skolan, vilket var skönt! Det var så mycket med den där B-uppsatsen att både kropp & knopp var tvungen att vila!

Idag är första dagen på högskolan i Gävle för den här terminen, sista året inleds. Har anmält mig till en extrakurs som heter coaching som är en distanskurs, fast med 4 obligatoriska träffar. Den första idag 13-19 & den andra imorgon lördag 9-15. Sedan börjar min ordinarie kurs på tisdag, kostvanor & näringslära ur ett hälsoperspektiv B!!:) Ska bli kul & framförallt kul att träffa alla goa klasskamrater igen!:)

Har lite smågrejer att fixa i lägenheten också nu & i veckan, ska måla om lite olika möbler, putsa fönstren, byta till hösgardiner, frosta av frysen & lite småplock:)

Vi hörs!

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0