Det funkade.





Hallo!

Dagen började med opponering/ventilering & det gick bra... helt otroligt! Ska korrigera lite saker sedan lämna in den för slutgiltig bedömning. Så det är snart sommarlov! Sedan blidde det hem & vila en stund innan jag  tog cykeln igen, för att cykla ner till stan & äta middag med klassen! Blidde fläskfilé med pommes frites & sås, väldigt gott!! Sedan cyklade jag hem, bytte om & gick ut & powerwalkade i en timme. Blidde aktiv vila idag,det jag gillar bäst!:) Imorgon vankas löpning:)

Nu blir det jordgubbar, passionsfrukt & en liten bit glass på det & jag intar soffläge:) l

Puss!
Cattis, hälsopedagogen


Kommentarer
Postat av: hanna

det ser jättegott ut och du har varit jätteduktig som klarat allt min vän! :) Ser fram emot att ses ikväll <3

2011-06-08 @ 07:30:34
URL: http://halvdement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0