2 år!


Hallo:)

Lite snabb update! Håller på med B-uppsats som sagt, å nu har jag i sista sekund bytt inriktning på den, för att få in pedagogiken bättre, så vi får se om jag hinner klart, hoppas, hoppas.

Har i alla fall firat två år med min älskade! Den 16 maj hade vi vår 2 årsdag. Då överraskade Anders mig, plingade på dörren i Gävle & hade med sig en stor, fin bukett med rosor & en massa gottigheter från Kahls kaffe & tehandel som chokladpraliner (som försvann snabbt, hihi), kärlekste & smaksatt kaffe med smörkola.:) Vilken man jag har, hihi, jag blev så glad ända in i hjärtegropen:)

Vi firade dock "på riktigt" igår med oxfilé, hemmagjord klyftpotatis, två olika såser, tomathalvor in ugn & sallad! Till efterrätt blidde det glass au four & några cheesetwisters på det, fast vi var såååå mätta var vi tvungna att prova denna nyhet med american cheddar! Jag är ingen snacksmänniska alls egentligen, men tog men bara EN av dessa var det svårt att sluta!!!;) Kan rekommenderas:)

Nu blir det mellis & sen ut på veckans tredje löppass & totalt 5:e träningspass! Jag är inne i ett flow, älskar det:)

Veckans träning som varit:

Måndag: Muskelpass
Tisdag: VILA
Onsdag: Löpning 1 mil
Torsdag: Core 45 minuter + biceps, triceps, axlar
Fredag: Aktiv vila - 1,5 timmes promenad
Lördag: Löpning - intervall 30 minuter
Söndag: Löpning, medeltempo 5-6 km (detta ska göras om cirka 2 timmar;))

Nästa veckas planerade träning:

Måndag: Muskelpass
Tisdag: VILA
Onsdag: Löpning 1 mil
Torsdag: Core 45 min + armar & axlar
Fredag: Löpning 5-6 km medeltempo
Lördag: VILA
Söndag: Löpning, backträning /intervall

Nu blire mellis, banan & nötter!:)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: hanna

Och jag är lika glad att du finns vännen och att du finns i mitt liv, du betyder oerhört mycket, vilket är både läskigt och underbart att man kan känna så snabbt! :) massa <3 från mig och lilleman

2011-05-26 @ 13:22:45
URL: http://halvdement.blogg.se/
Postat av: hanna

det får vi verkligen, det ska bli mysigt vännen! :) jag kan ju anytime så :) se till att slappna av och krya på dig nu!

2011-06-01 @ 20:35:33
URL: http://halvdement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0