1:a advent









God förmiddag!

Första advent idag & regnet bokstavligen öser ner!!! Men för att vara helt ärlig så är jag bara glad att snön har låtit vänta på sig, vi kommer få snö så det räcker ändå! Men visst, snö i december vill jag ha...sen kan det gärna få va;)

Åt i alla fall en riktigt mumsig advensfrulle idag! Färskt bröd, kaffe + ägg & frukt! Ena mackan med smör, leverpastej, gurka & paprika & den andra med avokado, skinka, tomat & paprika!:) Mums:)

Har suttit & kollat i lite kokböcer & skrivit en liten lista vad jag vill baka nu till jul:) Mys:) Nu ska jag sätta mig med hemtentan i min extrakurs & försöka skriva någon rad i alla fall! För stressigt är det just nu! Å om sanningen ska fram så mår jag inte så bra, kroppen börjar visa tecken på att jag måste ta det lugnare.

Något som i alla fall kom som en glad överraskning var att jag kammade hem ett A på förra kursen, Kostvanor ocg näringslära ur ett hälsoperspektiv B!:)

Har tvättid vid tolv, så det blir att tvätta & sedan bege sig till Borlänge med min man för massa mys & advebtsfika för att ladda inför kommande hektiska vecka!

Vi hörs!

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0