Inlämning & Hemfärd



God Morgon!

Har precis ätit frukost (bästa målet på dagen, jaaaaa!) i form av fiberhavregrynsgröt, en klick lingonsylt & mjölk + en skiva osötat bröd med mosad avokado (kärlek) & en kopp kaffe såklart!:)

Ska göra mig iordning för knalla iväg mot skolan. Det tar 30 minuter att gå, alltså får jag 1 timmes promenad vilket är perfekt vardagsmotion! Vill gärna röra på mig även om jag har vilodag från träningen & absolut komma upp i de rekommenderade 30 minuterna per dag!!! Men det brukar jag göra med råge:)Till stor del för att jag ÄLSKAR promenader, det är som meditation:)

I alla fall så ska jag lämna in uppgift 3 idag, den känns dålig, men jag vet inte...har liksom givit upp lite, lämnar in så får vi se!! Tänkte ge den en sista chans & sitta fram till lunch, sen lämnar jag in & jag & mammi beger oss hemöver mot DAAALARNAAA!:)

Hörs!

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror du kommer lyckas bra jag, ta hand om dig, kör försiktigt, hälsa och lycka till med allt fina vän! <3

2011-11-03 @ 08:26:45
URL: http://halvdement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0