Lugn & skön helg!

God Morgon!

Har haft en lugn & skön helg hemma i Malung. Har inte pluggat något alls, jätteskönt! Har faktiskt inte gjort så mycket alls faktiskt, vilket har varit härligt! I fredags kväll var jag en sväng till tvillingarna när de hade förferre inför parken! Jag var inte ett dugg sugen på att klä ut mig & gå ut så strax efter 22 styrde jag kosan hemöver, kollade på film & smaskade på marabou apelsinkrokant. Fin kväll.

På fredagen var det ju allahelgonafton & jag & mammi tände ljus på kyrkogården för mormor & morfar & farbror Bertil. Sedan tände vi också ett ljus för Bodo vid hundkojan<3



Har precis ätit frukost & ska göra mig iordning för skola & kursstart! Dagens frukost bestod av gröt m. äpple & mjölk, finncrisp med ost & ägg + kaffe!:)




Det här kommer bli en fartfylld vecka med flängande åt olika håll! Men skriver mer sen!

Vi hörs!

Puss!
Cattis, hälsopedagog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0