Det finns en skillnad.



Ligger i sängen med datorn i knät & läser en rapport livsmedelsverket, intressant, men jag känner mig sjuk! Eller snarare som att jag är påväg att bli sjuk! Ont i kropp & knopp & känner mig som en mosad padda..men jag ska försöka ta det lugnt i helgen, sova mycket!! Jag tror på sömn:) Å dessutom får jag träffa min finaste Anders, som jag inte fått sett på hundra år känns det som!! 

Men till bilderna ovan! Jag har alltid varit en löpare & alltid haft svaga armar! Det är inte förren nu sista året jag har fastnat mer & mer för styrketräning. Bilden längtst upp är tagen hösten 2010 eller 2009, dålig koll...å bilden längst ner från i början av augusti 2011. Viss skillnad kan jag se! Å det är roligt, för jag trodde inte jag ens kunde få muskler!;) Det är kul när man ser & märker skillnad:) Även om den inte må vara så stor:)

Nu ska jag fortsätta läsa lite!

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: Hanna

Älskade Cattis, har jag någonsin berättat hur mycket du betyder för mig?! <3

2011-09-06 @ 10:06:17
URL: http://halvdement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0