Lördagskväll i Gefle.







God kväll!


Klockan är SENT, närmare bestämt strax före tolv, strax före midnatt! Idag hann jag inte med allt på min "att - göra - lista", men jag hann i alla fall med lite, som att t.ex. handla, dammsuga, promenera, rensa & gå iegnom massa papper & så. Dessutom hann jag med att drabbas av akut hemlängtan till Dalarna, men efter att ha sms:at lite med Hanna så kändes det bättre.

Nu ikväll gjorde jag tacopaj (så nu har jag dessutom några matlådar, perfect) & till efterrätt blidde det en fruktsallad av mango, gul kiwi, passionsfrukt & en klick turkisk yoghurt, mumsfilibums!! Har spenderat kvällen framför tv:n, kollat Fångarna på fortet & sedan Mia Skäringers show Dyngkåt & hur helig som helst. Väldigt bra, väldigt, både komiskt & sorgligt på samma gång, jag gillar henne, hon är stencool.

Nej hörre ni, nu blir det mars i säng!:)

Puss!
Cattis, Hälsopedagogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0