Lugn förmiddag.



Howdie!:)

Trevlig helg allesammans:) Har haft en lugn & skön förmiddag (även om det fattas något, som en viss Anders till exempel<3). Tog sovmorgon & gick upp vid niotiden, åt en stadig frukost i form av gröt emd hemgjord lingonsylt & sojamjölk + 1 grov macka med messmör & 1 grov macka med bregott, skinka, ost, paprika & tomat. Givetvis en stor kopp kaffe till det här!!:) Älskar att ha en låååång frukost, typ som idag! Då åt jag i lugn & ro samtidigt som jag kollade på några avsnitt av Skilda Världar:) Najsnajs:)

Idag har jag en del saker som jag tänkte göra:


* Gå till Ica & handla det som behövs till en tacopaj som jag tänkte mumsa på ikväll
* Ta en långpromenad i det vackra höstvädret!
* Dammsuga
* Börja sortera en massa papper
* Måla, tänkte börja med att måla ramen på en spegel
* Ev. börja med rensning av garderoben
* Löpning?!?!


Nej vet ni vad, nu är det nog dags att pallra sig iväg till ica så jag hinner med allt jag ska:)

Ha en fin dag allihopa!

Puss!
Cattis, Hälsopedagogen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0