Äh, ska vi ta lite Greece 2012?!

Hej hopp!

Idag har varit en trög & lång dag, inte gjort mycket alls. Städat, promenerat, inget speciellt skoj. Har varit trött, inte orkat eller haft lust att göra så mycket. Nu ikväll har jag kollat på robinson & ätit en bit av min toblerone, dagens höjdpunkt typ;)

Men jo, tänkte så här! Att jag bildbombar er med lite Greklandbilder, lite Santorinibilder från när jag & mannen var där i Juni, bara för att liksom:)

Vassegoo:)


En trött kvinna på Arlanda, tiiidigt på morgonen!


En trött & fin man på planet.


Första lunchen!

Dopp i grytan!

Herre vilken god pizza!

Första kvällen.

Jag & Mannen! Rolig bild, haha.

Frukost<3

Mera mat!

Kväll på Santorini.

Jag & mannen köpte varsin drink, som bara smakade sprit! Blev berusad, haha.

Stranden.

underligt.

Sol.

En big fet kyrkklocka som dånade i öronen!

Ett stycke darling<3

Meramat!

Merameramat!

Solnedgång i Fira.

Håååniiing!

Jag & mannen hade lite roligt & bytte kläder med varandr på hotellrummet, haha. Här är jag iklädd karlkläder & Anders i klänning, såg ut som en riktig tönt, men oj vad vi skrattade åt varandra;)

Galet, galet gott!

Hav.

Mat igen!

Meramatmeramat!

Banansplit!

Merafrulle<3

Pannan i djupa veck, vad ska jag äta?!

Pasta Bologneise.

Moussaka.

Fina du<3

Sådär, där fick ni lite Grekland:)

Nu ska jag sussa! Imorgonbitti väntar morgonjogg för sedan bär det av till mora på lite shoppingtur!:) Hade NOLL motivation till löpning/träning (förutom 1,5 timmes promenad med Bamse) idag så imorgon blir det att masa sig iväg på en löptur innan vi åker iväg!:) Sen kommer mannen hem & då blir det middag hos svärföräldrarna, det blir bra:)

Nu ska jag & Bamse lägga oss (han får sova hos mig inatt har jag lovat, hehe):)

Puss!
Cattis, Hälsopedagogen



Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vilka härliga bilder, jag skrattade också åt dig i karlkläder men jag saknade bilden på anders ;) Ni ser verkligen ut att ha haft det bra och vi lär ju ta en riktig långkörare och prata ikapp allt sedan. Självklart ska jag hälsa Elin :) kramar från mig och fjomptoss

2012-08-24 @ 08:28:40
URL: http://halvdement.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0