Dagens frukost såklart!





God förmidag!

Har haft en lugn & skön förmiddag. Gick upp vid nio, kollade på Biggest Loser & käkade frulle, bra start:)

Lägger upp en bild på dagens frulle, det bästa målet på hela dagen enligt mig!:)

Dagens frukost:

* Fiberhavregrynsgröt med skivad banan, cashewnötter, solroskärnor, kokos & sojamjölk.
* Två naturella ekologiska riskakor med ekologiskt jordnötssmör (inga andra tillsaster, bara jordnötter & havssalt) & banan.
* KAFFE!

Är som sagt ledig idag, sedan väntar jobb tisdag-fredag. Nu tänkte jag ta en promenad & sen måste jag fösöka städa. Har inte hunnit då jag har jobbat + varit sjuk, har nämligen däckat när jag kommit hem efter jobbet. Men nu mår jag mycket bättre, så skönt:) Kan förhoppningsvis dra igång med träningen igen snart, men idag blir det bara promenader:)

Vi hörs!

Cattis, Hälsopedagogen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0