Myssöndag!









God kväll!

Bjuder på lite bilder från dagen, vassegoo:)

Eller god natt nästan! Nu är klockan mycket & jag ska bums i säng! Är ledig imorgon, men ändå:)

Har haft en fin söndag! Sov till kl 9, men jag & mannen låg kvar en stund innan vi gicck upp. Det är så skönt att kunna ligga kvar i sängen & dra sig & inte gå upp på en gång om man inte behöver liksom:)

Jag var hungrig men inte sugen på gröt till frukost ( älskade gröt, men lite variation skadar inte, hihi) så jag & Anders åkte & handlade lite yoghurt & färskt bröd istället, som omväxling:) Äääälskar att äta frukost lääänge & ta det lugnt, om man har tid!:) Typ som idag, då det blev frukost/brunch:) Blev mumma!

Dagens frukost/brunch:

* Vaniljyoghurt med mussli, skivad banan, färska hallon (från trädgården), kokos, & nötter.
* Färskt bröd av olika slag med pålägg & grönsaker
* KAFFE!!!

Mumsfilibabba:)

Efter "brunchen" gick jag, Anders & Bamse ut på en prommis ( en lugn sådan, första promenaden på en vecka då jag varit sjuker, men känner mig mycket bättre nu!), åt tacos till lunch & sen kollade jag på handbollen. Å herre, bra kämpat Sverige, verkligen!!!

Ikväll har jag tagit det lugnt, tagit kvällsprommis med Bamse, kollat tv & ätit upp sista slurken av Ben & Jerry´s glassen!

Nu ska jag sussa, hörs imöra!

Puss!
Cattis, Hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: Hanna

såg supergott ut verkligen :) och fin bild på herrarna dina :)

2012-08-13 @ 09:46:32
URL: http://halvdement.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0