Nya glajjor & sådär!











God kväll!:)


Igår kväll vid tio kom jag hem från Ålandskryssningen! Trött som en mört:) Men hade det trevligt, var dock skittrött på måndagskväll så jag gick & lade mig 23.30, vissa andra var uppe betydligt längre, men själv är man ju som en gammal kärring, så att, ja, haha;) Ätit massa gott & bara njutit iaf, alltid trevligt att ut & åka lite:) Handlade också lite choklad (kärlek) till mor, Anders & mig själv på taxfree, mumsfilibums:)

Vad har jag gjort idag då? Tagit det ganska lugnt faktiskt. På förmiddagen åkte jag ner med en arbetskamrat & fikade bland annat på Systrarna Hedbacks, cappucino & macka, yumyum. Det var trevligt:) Sedan gjorde jag inte så mycket under eftermiddagen, tog det rätt lugnt & sedan blidde det ett gympass! ONT i benen när jag körde (träningsvärk) kommer ha ONDARE imorgon, menmen;)

Idag damp det ner ett par glasögon i brevlådan från Lensway! Köpte dem på rea & med frakt & allt blev det 348 kronor, väldigt billigt! Å jag tycker att det är superbra att ha ett par extra glasögon, ifall de andra skulle gå sönder eller så! Utan glasögon ser jag bara ett enda sudd! Å jag gillar glasögon, det är ju faktiskt som en assecoar!:) Så ni får ett litet smakprov i form av lite knasiga bilder:)

Nu ska ag lägga mig & kika i nya numret av Fitness Magazine innan jag släcker lampan & John Blund kommer:)

Sov gott vänner:)

Puss!
Cattis, Hälsopedagogen



Kommentarer
Postat av: Julia

Såå fin! <3

2012-08-22 @ 23:35:10
Postat av: Hanna

Så fint vännen, jag har ju också beställt men jag tror inte vi har samma iaf :)

En liten överraskning till damen också, har öppnat kommentarsfältet så nu är det bara att ösa på :p

2012-08-23 @ 18:11:24
URL: http://halvdement.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0