Sjuker & så.



God kväll!


Gud vad snorig jag är, helt seriöst, hur får det plats i näsan? Fräscha detaljer, I know, men det är ju så det är;)

Har varit en dryg dag på jobbet, har varit på städ hela dagen & städa när man är sjuk är dumt, typ jättedumt egentligen. Men jag behöver de kronorna jag kan få, så jag står ut. Däckar när jag kommer hem istället. Imorgon & på lördag ska jag i alla fall vara mest i köket så då blir det lugnare:)

Annars händer det väl inte så där jättemycket mer idag, tänkte kolla på en film nu innan det blir att krypa till kojs, kanske KANSKE det blir en repris från igår med litelitelite Ben & Jerry´s ;) Just idag är det hälsa för mig:) För min onda hals (& för att jag tycker liiite synd om mig själv för att jag är sjuk, haha) & för att stilla mitt sötsug (tjejvecka). Dock längtar jag efter att TRÄNA! Som vanligt när jag är sjuk är det jobbigaste att inte kunna röra på sig, träna, springa, lyfta vikter, dansa, & jag saknar! Men så mycket som jag far & flänger under jobbdagarna så är det nog med träning för en sjuk Cattis. Så det är bara att vila & ta det lugnt så länge!

Förresten! Ett hett tips! Älskar märket Better Bodies vad det gäller träningskläder. Det är dock lite dyrt, men det är väldigt snygga kläder av bra kvalitet! Klickade i alla fall hem en sportBH av ovanstående märke från Fitnessbutiken i förrgår & fick den idag! Väldigt skön!:) Å älskar ryggen på den!!!!:)


Jag beställde dock en helsvart, alltså inte rosa som på bilden. Men modellen är densamma!:)

Nej nu ska jag kika lite film & ta det lugnt & ladda inför ännu en jobbdag där klockan ringer 5.30.

Vi hörs!

Cattis, Hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: Mia

Så himla roligt att du är tillbaka Cattis! :D

Jag älskar också Better Bodies, skönaste träningskläderna :D

2012-08-09 @ 20:55:03
URL: http://byggmia.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0