Å brorsan<3



Hej hopp!

Projektplanen är klar, men jag sitter fortfarande med den här rackarns samverkansuppgiften som är den oklaraste uppgfiten jag varit med om! Vet inte ens om det är rätt det jag skriver, men jag gör ett försök.

Å fina Vevve skickade en bild på mig & brorsan som hon har på hennes kylskåp, en bild hon gillade jättemycket, å jag med:) Jag är väl typ 13 år på den bilden & jag tycker den utstårlar värme & kärlek, precis så som det var mellan mig & min hundbror Bodo. Min fina ängelhund, du vet att jag tänker på dig. Jag tror att du har varit nära mig i helgen och den här veckan, jag har känt det så starkt. Jag tror du tassar omkring här, det känns så. Jag saknar dig, men jag lovar att vi ses igen! Tror du inte gubba?:) Det tror jag:)

Nej nu måste jag fortsätta om jag ska bli klar någon gång! Å sätdning & träning blidde det ju inget av..menmen! Sånt är livet! Min man är på väg hit! Så efter jag har skickat in de här uppgifterna så ska vi köpa lite thaimat & mumsa på. Har varit sugen på Ben& Jerry skitlänge nu, så det blir kanske lite sådant också framför criminal minds. Med en fin man tätt intill, hä väl finnnt!:)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: hanna

men vad läskigt, jag och agnetha åt thaimat och sedan såg jag och räz criminal minds :) Det är för övrigt en jättefin bild på er, finisar! Kram och bra kämpat med uppgifterna

2012-01-21 @ 09:02:43
URL: http://halvdement.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0