Bio & så!



Hallihallå!

Onsdag redan, vad fort det går!!

Igår var jag & girlsen & käkade middag & sedan var vi på bio, New year´s eve! Tyckte den var bra, en sådan där "okomplicerad" film som man bara behöver "titta på" & inte tänka så mycket! Kom hem vid halv tolv & lade mig bums!

Idag på förmiddagen var jag ute & gick med Julia, duschade, drack kaffe & åt lite av naturgodiset som blev över sen bion (har ett enormt sug efter choklad= tjejvecka på G!) & sen har jag försökt packa lite smått, åker nämligen til Borlänge ikväll (för sällis av Hanna & Fjomp som liftar med mig) för att övernatta hos min man, för att sedan åka till Malung på torsdag.

Men nu måste jag skynda mig lite ser jag!

Puss!

Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0