Hej hallå jag är här nu!!!!



Honeeeeyyy, I´m hooooome!

Ja typ något sådant! Har inte synts till här på ett bra tag, den här bloggen går verkligen upp och ner, men så måste det få vara! Vill inte att den ska vara något krav, utan att jag ska rkiva när jag känner för det!

Hösten har varit fartfylld & periodvis tung. Miste min fina hund & bror Bodo i September & sen har skolan rullat på & tagit musten ur mig - och kroppen har reagerat & sagt "nej, nu får du fasen ta och ludna ner dig om det här ska gå!". Så under jul & så var jag hemma i Malung, gjorde ingenting, var otroligt skönt och antagligen ganska välbehövligt. Försökte koppla bort all skola & alla måste så gott det gick!

Men nu är vi här, nytt år 2012, sista terminen på Hälsopedagogiska programmet. Kursen som jag läser nu är fortfarande Folkhälsoarbete B & jag har kvar två biffiga uppgifter som ska vara klara nästa fredag senast 23.59. Sedan börjar sista kursen & C-uppsatsen. Dessutom ska jag läsa en kurs som heter kost och prestation och ännu en massageutbildning, triggerpunkter, om allt går enligt planerna. Å jag ahr lovat mig själv att om kroppen sger ifrån får jag hoppa av extrakursen kost och prestation! Men jag hoppas det ska funka, den verkar intressant:)

Är hemma i Malung till måndag då jag åker tillbaka till storstan för redovisning av projektplan (som jag knappt börjat med) och massa plugg...

Men nu ska jag äta, sen plugga! Senare blir det ben på gymmet följt av ett härligt,förhoppningsvis svettigt steppass!:) Sen har jag & mor blivit bjudna på mat norr i byn:)

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0