Latinaerobic - fin start på en lördag!

Goder morgon, goder morgon, både herre & fru! Vi önskar eder allla en fröjdefull jul! Eller inte, men ändå:)

Idag står förhoppningsvis plugg på schemat om jag kan finna någon motivation, eller..jag måste hitta motivationen! Kl 10 bär det av till TRIM och ett Latinaerobic-pass, kanske jag finner min borttappade motivation där, vem vet liksom:)

Stepen igår var riktigt dryg, säkert ett resultat av att jag höjde brädan! Innan stepen blev det 10 minuter snabb löpning på bandet, benpress, latsdrag, triceps, crunches & axellyft åt sidan.

Nu har jag i alla fall ätit mumsig frulle för ett tag sedan! Fiberhavregrynsgröt m. rivet äpple, kanel & mjölk + en frökuse med avokado & keso + KAFFE! Laddad inför ett förhoppningsvis svettigt & roligt pass:)

Annars händer det inte så mycket mer intressant idag förutom ovanstående göromål, blir säkert en prommis på eftermiddagen, har inte prommat varken i torsdags eller igår, & jag är näst intill beroende av promenader, det är så härligt att bara traska (speciellt när man är hemme i dalarna & får promenera i ett fint landskap nära skogen) & låta tankarna flöda & ladda batterierna.

Vi hörs!

Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0