VART ska jag träna, vart?!

Hejkon bacon!

Har redovisning i skolan nu på eftermiddagen, redovisning av projektplanen. Å nej, känner mig inte alls pepp, inte alls. Vi får se hur det går!

Direkt efter skolan så åker jag till Hanna! Vi ska bara mysa & laga mumsmat i form av kyckling med ädelostsås (jösses vad hungrig jag är förresten), möms:) Känner att en kväll med min Hanna behövs, för att  ladda upp inför mastodontplugg imorgon torsdag och fredag!

Å jag har sådan total beslutsångest vart jag ska köpa träningskort. Sådan beslutsångest att jag inte lyckats förmå mig att pallrat mig iväg & bara köpt ett kort! Igår körde jag ett 40 minuters träningspass med en dvd med Blossom, innehållandes pilatesboll & hantlar. Valet står hur som mellan friskis och korpen...å jag vet inte vart jag vill vara! Tänker att det kanske är jättemycket folk nu på friskis nu i början av året å så, att det kanske är mindre på korpen. På korpen gillar jag gruppträningspassen bättre, men på friskis gillar jag själva gymmet bättre. Å jag vill gå både på pass & gymma själv. Om jag ska träna på korpen måste jag ta bilen, om jag ska träna på friksis kan jag ta bussen. Ja ni hör ju....vart ska jag träna?!?! Kan någon vänlig själ ge mig ett tips, ett råd, eller något?!?!?!;)


ELLER


Hjälp mig!

Puss!
Cattis, hälsopedagogen



Kommentarer
Postat av: Carina

Har inga råd att ge dig, men jag önskar du kunde skicka lite träningsinspiration till mig!!!!

Kram "moster"

2012-01-18 @ 13:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0