Återigen noll motivation, var eee duuuuu?



Hej hopp!

Igår var jag & grattade det lilla födelsedagsbarnet Fjomp Andersson på hans födelsedag, nio år, stor pöjk:)

Men! Sitter här! Återigen noll motivation! Ge mig den, jag behöver...nu!

Sitter inne...å solen lyser ute & vill helst bara gå ut! Men jag måste försöka få något vettigt gjort! För vid17 ska jag, Hanna & Camilla mötas upp & handla för mysmiddag med tacos & antagligen lite spel & så:)

Så eftersom jag har något att se framemot så borde jag kötta lite! Helst ska jag hinna med ett besök på gymmet också!!!!

Lägger för övrigt upp en bild som är några år gammal, som jag tog när jag satt på bryggan i sommarstugan Älgsjöselen (eller "Ässisela" som man säger på Malungsmål!!). Längtar till...till lugnet.

Nej nu måste jag försöka sätta fart! Eld i baken!

Puss!
Cattis, hälsopedagogen


Kommentarer
Postat av: Margaretha Magnil-Nääs

Härlig bild! Jag badade i Ässisela i somras. Låt dig inspireras av sommaren och strunta i gymmet.



Kram, Margaretha

2012-03-06 @ 19:04:15
Postat av: Cattis

Margaretha: Å vad härligt:)Ja, längtar till sommaren och värmen, men nu går vi mot ljusare tider vilket känns skönt!:)



Stor kram till dig!!

2012-03-07 @ 13:53:04
URL: http://kaktuuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0