Snörvel.



Prosit.

Jag är snöööruuuuu (snorig på malungsmål). Men jag mår i alla fall bättre, eller, jag är lite piggare. Men inte så pigg så att jag kan säga att jag är frisk, men så pigg att jag i alla fall kan stå på benen liksom.

Eftersom jag legat nerbäddad de senaste dagarna måste idag & imorgon bestå av en massa plugg, göra klart uppgifterna till portföljen. Å jag har verkligen noll motivation. Noll. Kan säkert dels bero på att jag bara har legat inne de senaste dagarna, är trött & sur bara. Blir deppig av att inte få ut & röra på mig.

Menmen! Jag får ta det lugnt så blir jag förhoppningsvis frisk snabbare!

Plugg var de ja...

Puss!
Cattis, Hälsopedagogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0