Trött tjej!















God kväll!

Herre jösses vad jag är trött kvinna idag! Å sen en hejdundrande mensvärk på det! Menmen.

Idag är första dagen på ett tag som jag kunnat andas liiite iaf, har varit fullspcäkat schema (& är väl egentligen fortfarande & det kommer väl inte bli lurnare direkt med stundande C-uppsats) då jag förre helgen vara på kurs i triggerpunkter.

Igår på min födelsedag kom min kära man hit & hade med sig en massa fina presenter, bland annat det ni ser på bilderna ovan! Å en hel hög med massa choklad, kom ju verkligen i rättan tid, har haft ett enormt sug efter choklad den här veckan! Tyvärr var jag tvungen att plugga lite på kvällen, men snäll som min man är lagade han mat (färsbiffar av rådjur, klyftpotatis & tzatsiki). Sedan kollade vi på film & åt lite gott födelsedagsfika!:)

Idag gick Anders upp tidigt, typ vid 5.30 & jag gick upp med honom, somnade dock en liten stund  vid sju sen igen å sov till åtta. Herrejösses, jag behöver verkligen sova...sömnbrist den senaste veckan, o ja! I alla fall! Sen diskade jag & fixade lite innan Hanna kom vid 10.30 & vi skrev klart vårt PM inför uppsatsen. Som vanligt blev det en massa babbel & vi fikade & åt upp den sista biten rulltårta från mitt kalas:)

Imorgon är det seminarium på en uppgift som är väldigt rörig, så det kan ju bli intressant, minst sagt! Efter det blir det hem & äta lunch, packa & hämta upp Hanna & Fjomp som jag ska tippa av i Borlänge. Sedan åker jag & mannen hemöver för att vänta på att Bamse ska komma, på söndag:)

Nej, nu ska jag värma min vetekudde & sen ska jag kolla på några avsnitt av skilda världar (fick säsong 4 av Anders, jippie:)) innan Biggest Loser börjar, & sen måste jag nog provsmaka min födelsedagspresent, choklad:)


Vi hörs!

Puss!
Cattis, Hälsopedagogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0