En massa på gång!

Hej hopp!
 
 
Startade dagen med 45 minuters spinning kl 6.45 imorse, skön start på dagen!:) Blir troligtvis lite löpning ikväll, alt. powerwalk, vi får se!:)
 
Kl 12.30 ska jag iväg & fixa frillan, o så nödvändligt!! Ser inte klokt ut som det är nu, har liksom...ingen frisyr just nu. Å sen står jag i valet & kvalet vad det gäller att spara ut, eller klippa kort frisyr. ;Men jag är nog mest sugen på att låta det växa ett tag, får se om frissan har någon idé. Hur som så måste jag i alla fall klippa till det så det ser lite bättre ut än vad det gör nu!;)
 
Senare ska jag & mor putsa fönster på nedervåningen, det är planerna so far.
 
Imorgon händer det dessutom två spännande saker! Först & främst blir det min första dag på Arbetshälsan (företagshälsåvården för Malung-Sälen), ska följa med Rehabassistenten till Hundfjället för lite Hälsoprofilbedömningar. Ska vara där "på prov" en månad på 75%, gör jag ett bra jobb så hoppas jag att jag får fortsätta. Gaaah, nervös, jag menar, jag är ju inte helt fullärd, jag kan ju inte ALLT, shit. Jaja, jag får göra så gott jag kan, det ska i alla fall bli väldigt roligt & spännande:) Det är ju det här jag vill, det är ju det här jag brinner för, jag är ju Hälsopedagog for gods sake!:)
 
Åtta torsdagar framöver ska jag dessutom göra något jag har LÄNGTAT efter riktigt länge, ska bli fruktansvärt kul, jag ska nämligen börja RIDA igen, på islandshästarna, å så kul:) Imorgon ska vi dessutom rida ut, ut i skogen, ååå, längtar:) Men nu har jag inte ridit på 4 år tror jag, så det är lite nervöst såklart, men det blir nog bra:) Så dags att leta reda på ridkläderna & damma av dem för imorgon ska jag galoppera genom skogarna!:D
 
Ja, men det var väl typ allt, för nu:) Hörs senare!:)
 
Puss!
Cattis, Hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: Mia

Här är mitt nummer: 073 6838587 :) <3

2012-09-12 @ 10:36:25
URL: http://byggmia.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0