Aj min hals!

Japp...som rubriken avslöjar har jag sååååå ont i halsen! Jag hoppas verkligen att jag inte ar åkt på något "jättevirus", för det orkar jag bara inte med!!!:/
Så nu sitter jag här med en kopp rykande , hett, grönt te å försöker bota de onda i halsen! Lyckas sådär kan jag tillägga;)

Så...för det första! URSÄKTA för den otroligt dåliga uppdateringen! Herregud, har ju hunnit vara till Riga å allt..utan ett ens hinna berätta allt för er!;)
Resan var hur kul som helst, träffade ett par jättetrevliga killar på båten...saknar speciellt en av dem, Jonas..jättegullig å snäll kille från Luleå!
Å hur gick det då med maten?! Jo....första kvällen låg jag i hytten å grät efter vikingbuffén...det bara kom, kunde inte hålla tårarna tillbaka! Blir nog så när jag vill så mycket...jag vill bli frisk, men vet inte om jag vågar ta steget fullt ut! Men jag är hursomhelst stolt...för jag åt det jag tyckte var gott, även om det i mina ögon fanns saker som var "nyttigare", eller rättare sagt som ätstörningen tyckte var "nyttigare"!

Annars då..jo skolan har ju börjat igen! Inne på sista året nu....sen...frihet! Hehe...funderar starkt på att plugga till hälsopedagog...under förutsättning att jag har kommit ännu en längre bit i mitt tillfriskande, även om jag redan nu har kommit en bra bit på väg mot hur det var för två år sedan!!!

Ja mycket nu...menmen! Försöker lägga upp bilder...men de syns bara i arkivet! Vet ni vad jag gör för fel?!?!:/

Nu ska jag vila, mot min vilja...men kroppen behöver det! Så ska krypa ner under en filt i soffan, kika på en film å äta fruktsallad! Mysigt va?! hihi:)

Ha det bra, vi hörs!
Massa kramar,
Cattis

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack =) hoppas det blir bättre i halsen!

kram

2008-08-20 @ 19:39:31
URL: http://carrolovesbill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0