Hej på er!





Hejsan! Idag mår jag sådär....efter att ha varit på partaj igår! Var å kollade på Takida å Backyard babies. Egentligen inte min musikstil, men det var i alla fall kul att komma ut på något!

Så...vad har hänt annars idag?! Jag har varit duktig å tvättat bilen, hehe. Så nu står min pärla utanför å blänker:)
Efter det gick jag på en härlig promenad i 1,5 timme. Så skönt! Var verkligen nödvändigt med frisk luft!

Ikväll blir det nog inte så mycket mer...ska snart fixa middag...måste bara komma på vad jag ska äta först! Jag är sugen på couscous å något! Kanske majsschnitzlar...vegetariskt( jag är inte vegetaien), å jättegoda! Vi får se!

Vi hörs:)
Kram,
Cattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0