Jag längtar efter att leva!

Hej på er! Ber om ursäkt för dålig uppdatering..har bara varit lite nere ett tag. Som vanligt..men ändå!

Jaja...jo, som rubriken ovan avslöjar så längtar jag efter att få leva! Vilket i min bemärkelse innebär att få äta den maten jag ärligt vill och är sugen på! Pannkakor med glass och sylt, stuvade makaroner och korv osv. Jag har ätit pannkakor å sådant nu också under min behandling...men jag vill kunna njuta av det på riktigt, utan att få en sådan jävla ångest efteråt! När den dagen kommer...då jäklar! Å den dagen SKA komma! Det är bara att fortsätta kämpa!!!!!! I know...men det ät svårt!

  till något roligt...omj vå veckor åker jag å några kompisar på kryssning! :) Ska bli skoj..å imorrn är det sista dagen på jobbet! Ha!:) Sen blire sommarlov i två veckor, för det behöver jag!!

En fråga till er läsare! Har ni några bra tips på bröd? Till frukost eller mellis! Antingen som man köper i affären, eller bakar själv!
Skulle bli så glad om ni ville dela med er av lite tips! Glad för alla små tips å råd jag får!!:)

Nej, nu MÅSTE jag sova!
Vi hörs:)
Massa kramar till er!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Sara

Polarkraft extreme, supergott!!

2008-08-03 @ 20:25:08
Postat av: johanna

ser att en annan redan hunnit före mig och tipsat om det helt klart godast brödet enligt mitt tycke: polar extreme! både saftigt, gott, grovt och nyttigt utan att kännas som att man tuggar melass. annars tycker jag om kornelle och andra bröd med lite tuggmotstånd.

2008-08-04 @ 14:25:02
URL: http://annanjohanna.blogg.se/
Postat av: cornelia

Åh tack :) Älskar väskan. Och det bästa va priset!! 250 kronor :O



Tips på bröd är Willys egna rågbröd. De är små fyrkantiga förpackningar.. de kostar bara 6-7 kronor styck!! Supergoda och saftiga. Annars älskar jag Fazer God i Kvadrat.



Kämpa på <3

2008-08-04 @ 15:47:24
URL: http://annacornelia.se
Postat av: Mickis

Sculstads solros rågbröd är jätte gott och nyttigt!

2008-08-04 @ 18:56:28
Postat av: Victoria

ja gillar ett osötat solrosbröd.. kommer inte ihåg märket, men gott är det iaf. speciellt och rosta =)

2008-08-04 @ 20:45:07
URL: http://victoria---h.blogspot.com/
Postat av: Josefin

Kul att höra att du kämpar mot ett friskare liv, jag vet hur jobbig kampen är, men en dag kommer du komma fram till den där dagen du har väntat på, och tro mig, det är värt allt kämpande och så mycket mer. Ge aldrig upp, du är värd något bättre än äts. skiten!

2008-08-12 @ 16:24:43
URL: http://stendahl.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej. Tycker att du kämpar på bra. Lider också utav en ätstörning men är på bättringsvägen. Vet hur svårt det är. Kämpa vidare. Du har ett liv att se fram emot tjejen !

2008-08-15 @ 09:17:23
URL: http://rosselleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0