Bra eller dålig dag?!?!?:S:S



ÅNGEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men FAN, jag har ju varit duktig idag! Jag ska inte ha ÅNGEST! Jag måste i vilket fall som helst stå ut..INTE ge sig ut å springa, fyfyfy!

Var till Borlänge idag å handlade julklappar! Till lunch tänkte jag ta sallad...men blev arg på mig själv å tänkte, "nej Cattis, dags för en utmaning!!!" Så jag tog, som de andra i gänget..pizza! Bara jag säger ordet så..uhh..men det är ju gott någon gång ibland, å pizza är INGET farligt! Jag var duktig!!! Blidde en hawaii, barnpizza..åt inte upp hela..tyckte den var rätt stor...eller var den det?! Men lämnade bara en LITEN bit kvar, åt tills jag blev lagom mätt, å det smakade gott!:) Heja mig!

Sen blidde ännu en till utmaning!!!!!! Vi gick in på ica å köpte lite som vi skulle ha på bussfärden hem...flickorna köpte choklad, frukt, å dricka...å jag köpte också choklad! JA! Mums, heja mig:) Så det blidde lite choklad, en banan och en loka! Choklad ligger i magen, å jag har vunnit TVÅ svåra matcher idag!:)

Imorrn ska jag med mamma på julbord..är rädd...men detta är också en utmaning!!

Kämpa nu alla där ute, vi gör det här tillsammans! Å tack för alla peppande kommentarer, det ger verkilgen mycket:D

Ha en bra kväll:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Umma

Men SHIT vad bra av dig!!! Samtidigt som det känns sjukt jobbigt från ena sidan så ÄR det faktiskt den friska sidan som väljer när du utmanar dig själv. Jag är impad!

2008-12-13 @ 21:53:26
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: Louise

men guuud vad duktig du är! :D jag blir så stolt och sjukt pepppad! jag vill också klara sånt som du klarar! du är så stark.. jag SKA också klara att äta pizza en dag. man måste ju inte äta hela så att man typ spyr liksom, då kommer ÅNGESTEN! hoppas du haft en jättebra helg än så länge, kramar<3

2008-12-14 @ 10:06:39
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Kämpa på!

2008-12-14 @ 15:20:16
URL: http://www.josefinacyreus.blogspot.com/
Postat av: A

Wow, pizza och choklad på samma dag är inte illa. Hoppas att julbordet också gick bra. Men gjorde det inte det så är det ingen katastrof heller, då får du ta nya tag. Kram!

2008-12-14 @ 15:33:01
URL: http://dagboksminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0