En låååång dag!



Hej sötnosar!:) Allt bra?:)

Med mig är det ok. Har ONT i benet än, men är nog antagligen bara sträckt en muskel! Menmen, ont gör det! Smörjer in benet med zon-salva å vilar! Så hoppas det blir bättre snart!!!

Annars har väl den här dagen känts onekligen lång! Dagen i skolan verkade aldrig vilja ta slut, å alla lärare var irriterade å sura idag!:S De hade nog vaknat på fel sida hela bunten...:P

Sen stack jag hem till några kompisar å pluggade å pratade strunt, hihi:) Myysigt! Vi fikade, kaffe å safffranskaka, tända ljus, å vips blev det julstämning!:) Det var alltså dagens utmaning, å jag klarade den!:)

Nu ska jag spela lite gitarr, skriva ner noterna å texten till min nya låt, innan jag glömmer av den;)

Ha en bra kväll sunshines, kom ihåg att just DU är bra:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej du, tack för ditt svar. Du har fattat rätt, går på behandling nu för bulimi eller UNS (vad de nu ska sätta på mig) sedan en tid till baka. Bloggen handlar ju egentligen om sjukdomen och jag även om den har fått ta mindre plats nu i tankt med att jag blir bättre. Härligt värre...



Duktig du var idag!



STYRKEKRAMAR

2008-12-02 @ 21:34:56
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/
Postat av: Louise

ååh, bra jobbat tjejen! du klarade fikan:) ska iväg och fika idag jag med, kommer bli en jäkla utmaning.. blir så arg på mig själv för när jag står där och ska välja mellan olika kakor så tar jag alltid, alltid den minsta/nyttigaste. men idag ska jag ta något lite större :D MÅSTE KLARA DET! annars blir jag så besviken.. Jaa alltså jag tränar ingenting nu, är mer att jag går och cyklar på massa ärenden, springer på stan och så. Men min kropp är inte tillräckligt stark för att börja jogga och så än.. måste lyssna på den! fattar inte att jag TVINGADE mig själv ut och jogga varje morgon innan frukost förut. usch :/ men måste erkänna att jag tycker det är ooootroligt jobbigt om jag inte får röra mig tillräckligt. klarar nog inte av att ligga stilla i sängen en hel dag. Känner du att du börjar få tillbaks ditt liv nu? :) ver du en sån som isolerade dig förut? Kämpa, kämpa, kämpa! vi får aldrig ge upp nu när vi kommit så långt. kram kram kram <3

2008-12-03 @ 09:01:25
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0