Goood kväääll!:D



Go kväll!:D

Bra mer er sötnosar?:) Hope so!:)

Min dag har varit dryg å lång...! Pluggat, men ändå inte..försökt pluggat rättare sagt!  Men när man har filosofi på schemat så ja...blir det rätt luddigt! Trodde filosofi skulle vara kul! Men icke! Enbart invecklat och krångligt!!!

Jaja! Hursomhelst har jag utmanat mig själv idag!:) Stuvade makaroner å korv till middag! Något jag älskade när jag var liten, men som på senaste tid har blivit jobbigt att äta. Men jag åt det, å fixade det! Spelar gitarr för fulla muggar för att tänka på något annat, å det funkar:)

Har för övrigt fortfarande ont i benet...har vilat i FYRA dagar...inte likt mig! Jag har svårt att sitta still! Vill ut på en härlig skogspromenad med hunden, menmen får vänta!:)

Ha en bra kväll!
Puss!

Förresten! Vad tyckte ni om julkalendern?! Jag har bara en ska att säga...KATASTROF!:S

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag såg inte julkalendern, men jag gillar din blogg. Ska nog läsa lite nu. Natti Natti

2008-12-01 @ 22:18:28
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/
Postat av: Louise

MMhh.. det du skriver är verkligen sååå sant och får mig att tänka till ordentligt! tack<3

mår så dåligt när jag tänker på hur illa jag behandlat min kropp.. inte konstigt att hjärtat slog så sakta. det höll väl på att ge upp :O uschusch! Får jag fråga en sak som kanske är ganska privat; när du gick på behandling (för det har du väl gjort va!?) hur mkt fick du röra dig varje dag då? fick du träna? för jag rör mig nog mer än medelsvensson, absolut minst en timme om dagen. Vet att det kanske är dumt när jag ska upp i vikt, men samtidigt så skulle jag må SÅ dåligt annars och jag går ju upp i vikt iallafall.. Ha en underbar dag! kramar i massor<3

2008-12-02 @ 09:03:22
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0