Herr Weissertreiser?!?!?!



Alltså..himmel...vilken dag!!!!

Började med att jag åkte till Mora i morse, för att träffa en läkare. Han bröt på tyska, och verkade fatta totalt fel hela tiden. Han frågade samma saker hela tiden, å sen höll han på å prata om en tjej som hade vägt 27 kilo, å blabva...hallå! Det är sådant där som man INTE vill höra!!!!!! Osmart läkare, å fyyy..uschusch:S

Annars har jag väl bara varit i skolan, pluggat med kompisar, å sen varit hemma...är sååå trött! Å min "matdag" har varit kass...har inte ätit bra å riktigt för fem öre...:S
Men, NYA tag imorrn!!!!!!!!!

Hoppas er dag har varit bättre än min, hehe:)
Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Louise

Hoppas du klarar fikat :) vet du? jag har faktistk sökt hjälp hos en psykolog nu.. tror jag behöver det för att få bort de dumma tankarna. Vill ha bort dem HELT liksom, inte bara så att det blir "okej". åh, min kropp är så jävla nöjd nu när den får lite näring.. så skönt att slippa gå runt och oroa sig för att svimma eller liknanade! kommer ALDRIG igen utsätta min kropp för det.. kramkram<3

2008-12-12 @ 08:39:48
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: Malin

Men herregud, hur tänker den läkaren. Noll erfarnhet av ÄS !?!

2008-12-12 @ 14:09:59
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0