Mooorning:D



Morrnmorrn Sunshines!:) Vakna än?;)

Själv ska jag strax sticka iväg till skolan! Men himmel, det snöar verkligen mycket! Så får ta det lugnt, så jag inte får sladd på bilen!:S Även om det är kul att sladda..så länge man håller sig på vägen givetvis!!!;)

Denna dagen vaknade jag dock med lite ångest..ja.som en klump i halsen. Antar att det var kvällsmålet som spökade. Ville utmana mig ordentliget, så det blev ljust bröd med smör å ost å ett glas mjölk! SKITJOBBIGT!:S Men jag fixade ju det, vilket är det viktigaste!:) Så nästa gång jag äter det kommer det inte att vara liiika jobbigt:)

Vad händer idag för er?:)

För mig händer det inte så mycket..bara det gamla vanliga..skola från 9-15, sen hem å käka mellis å plugga filosofi!:s Hatar det...sorry..hahaXD

Sen ikväll är det ju Bonde söker fru också, det ska jag se:)

Nej, nu ska jag dricka upp den lilla kaffeslurken som är kvar i koppen, å sen ska jag kila!:)
Ha en bra dag, vi hörs:D

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vaknade nu i alla fall, när jag fick se Starbucksskylten, åhh!!!

2008-12-03 @ 14:39:54
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/
Postat av: carolina

det var ett bra lvällsmål, kalcium får ju kroppen att slappna av och varva ner :) jobba på tjejen!

2008-12-04 @ 00:24:19
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0