Redan morgon?!



God morgon på er, Sunshines:) Hoppas ni har det bra!:)

Själv är jag förvånad över att det REDAN är morgon! Himmel, det går så fort! Å jag känner mig EXAKT lika trött som jag gjorde när jag lade mig igår kväll! Wierd...!

Igår var jag hursomhelst ut på min första långpromenad på 6 dagar..eftersom jag har haft så jäkla ont i benet! Å vet ni, det var hur mysigt som helst:) Gick promenix på kvällen, med min sötnos, (hunden, haha:))! Å det var alldeles mörkt ute, snön låg vit på hustaken och i träden, ljusstakarna lyste i alla fönster..å ja..värsta julkänslan:) Jag bor i en liten by med skogen på ena sidan, och älven på den andra! Så det såg ut som ett litet sagoland:)

Nej, nu måste jag skynda mig!

Vi hörs sen! Ha nu en riktigt bra dag, å var rädda om er:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Louise

vilket fint hår du har då! :) hehe, om det nu är du på bilden.. vad skönt att du börjar få livet tillbaks, jag känner också att jag inte isolerar mig riktigt lika mycket längre.. förr ville jag verkligen bara vara ensam med äs! vara ifred.. tycker fortfarande det är jobbigt med oväntade matsituationer, men försöker klara dem.. gå emot äs så ofta som möjligt! kolla mitt inlägg där jag skrev om lussebullen :D det hade jag aldrig aldrig aldrig gjort för några månader sedan.. allas pepp hjälper verkligen jättemycket! får du fortfarande ångest och panik när du ätit "otillåtna" saker eller mer än vanligt? ha en fin kväll, kramkram<3

2008-12-04 @ 20:37:29
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0