Hej hopp!

Halloj! Varit till Torsby idag med hunden...han har någon knöl under halsen, & ska opereras på fredag. Hoppas det går bra, min lille älsklingspojke.<3

Har ätit middag ute idag...väldigt gott! På en jättefin herrgård typ. Dyrt var det...menmen..smakar det så kostar det! Blev hursomhelst en ceasarsallad. Jättegott! Kyckling, sallad, rödlök, permesanost, å krutonger. Kan rekomenderas varmt!:)

Jo...har ni kanske några bra tips att dela med er av angående mat till lunch & middag?! Alltid kul att prova något nytt! Jag försöker utmana mig själv hela tiden, att stå emot ätstörningstankarna, å prova nya saker då & då. Det är bra, det vet jag, men väldigt jobbigt! Men jag vet dock att jag vinner på det i längden! Jag vill ju bli frisk..även om det ibland känns omöjligt...men innerst inne är det precis det jag vill!

Så...har ni några bra förslag så får ni gärna dela med er av dem:) Det är alltid lika kul:9

Men ni får ha det bra så länge, så hörs vi!:)
KRAM på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0