Hejsan!

Halloj era sötnosar! Hoppas allt är bra med er:)

Ska på jobbet stax...drygt...men det är bara att tänka positivt! Precis käkat frukost..blev samma som igår! Hinner aldrig göra gröt å så när jag ska till jobbet...eller jo, hinner, mend det tar längre tid! Å jag behöver utmana mig..å ta det jag ärligt är sugen på!

Gårdagen var minst sagt lite jobbigt...var med en kompis..å vi skulle kolla på film me hennes bror å hans kompis...å sen låg chips å choklad framme...å panikkänslan bara börjar stiga inom mig, å helst av allt viill jag fly, bara sticka därifrån!
Å sen...
Kompisen- Cattis, vill du ha choklad?
Jag  börjar automatiskt med mina dumma tankar "å nej, å herregud, fan shit vad jag gör jag nu, jag säger bara nej, såklart jag gör det,. så då är det lugnt, okej..."
Men till min förvåning hör jag mig säga:
"Ja tack, jag kan ta en liten bit"
Alltså....?!?! Men jag är fasen stolt! Ändå! Fast jag har ångest bara över att sitta å skriva det här! För hur ska jag någonsin bli frisk, på riktigt, om jag inte vågar! Jag vet ju att några rutor choklad, eller mer för den delen, inte ens kommer synas! Med mitt sunda förnuft VET jag det! Det är bara ätstörningssidan som säger något helt annat!

Så än än gång vann jag över monstret...1-0 till mig!!!

Kommentarer
Postat av: pillan

ja upp och ner gångar kommer,

just nu när de är stek hett ute så orkar jag faktiskt inte tänka så mycket på allting, så vädret gör att de blir lite lättare för mig faktiskt. haha.

visst är choklad gott?

jag antog mig en utmaning idag också, och jag grejade de! så skönt :)

hare najs, kram

2008-07-26 @ 19:03:29
URL: http://pillant.blogg.se/
Postat av: piimmie

Ja eller hur.skönt att få ur sej sina känslor nånstans o kunna va anonym om man vill det.Kul att du provde hummus!vilken köpte du?den smaksatta lr vanliga?åh du prova knäckemacka m hummus m salladsblad,tomat,gurka o nåt gott örtsalt på!gott!

ja det kommer ju alltid det,!

KRAAM

2008-07-28 @ 09:05:38
URL: http://piimmie.blogg.se/
Postat av: pillan

tack, jag hejjar på dig med :)

de går att bli frisk, de finns så många som har blivit de och jag är verkligen en som ska nå dit. du med :) kram

2008-07-29 @ 18:04:09
URL: http://pillant.blogg.se/
Postat av: Jossi

Bra att du vann där, det ska ju gå!

jag hejar på dej :)

2008-07-30 @ 13:29:09
URL: http://entjej.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0