Lite funder ingar sådär....!

Inte kunnat upptaderat på ett tag...har nämligen varit i sommarstugan..ska dit snart igen! Min kusin & morbror är här å hälsar på...å då brukar vi åka dit! Blir rätt jobbigt med maten då...men det är ju visserligen en bra prövning! Jag har lättare att 'ta n'r jag ser andra äter samma sak...

Till frukost idag blev det något jag inte har ätit på LÄNGE! Ångest, ja! Men bra att jag vågade...blev iaf kellogs cornflakes (orginal), med mjölk banan, & smörgås. Det var själva flingorna som utlöste ångesten...men...jag överlevde ju!

Vad bruukar ni äta till frukost?! Några bra å goda tips att dela med er av kanske?!:)

Ha en bra dag, så hörs vi!:)

Kommentarer
Postat av: piimmie

lite tips iaf:



keso m skivad banan och kanel

(prova olika frukter, apple o banan till exempel. ananas o banan. som sagt prova!)



-smoothie.

-grôt.finns massor av varianter.

-yoghurt/fil + flingor/mûsli

-knâckemackor

-yoghurt/fil + skivad banan + strô ôver boveteflingor och kanel



prova nya pâlâgg: hummus m tomat+ôrtsalt. olika keso m grônsaker osv.



kanske lite inspiration:)



2008-07-20 @ 15:47:53
URL: http://piimmie.blogg.se/
Postat av: Cattis Svar till Piimmie

Tack piimmie för tipsen!:) Ska prova! Är väldigt nyfiken på hummus:)

KRAM!

2008-07-21 @ 10:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0