God morgon!

Hej!

Sorry, har inte uppdaterat på några dagar, har haft så sjukt mycket att plugga, å har jobbat hela helgen! Men nu är jag här:)

Här precis ätit frukost! inget nytt..det gamla valiga, gröt (gjort på "grynblandning", nyhet från axa) med skivad banan och nötter + en macka med ost. Å en stttor kopp kaffe, hehe;) Mumsmums:)

Annars har väl helgen inneburit rätt mycket ångest!!! Det har varit stor middag på jobbet, å jag har ätit...för...mycket! Tycker jag iaf! Menmen, jag har iaf utmanat mig i helgen, med glass, å bullar å sånt..waaaa...ja..men..JAG ÄR DUKTIG! (Försöker jag intala mig själv, för att jag ska slippa känna mindre ångest!)

När jag har dunderångest så spelar jag gitarr! ja, det funkar! Försöker göra det, istället för att gå ut å "tokgå" i ett par timmar, eller sticka ut å springa! För det förlänger bara lidandet!!

Nej himmel, jag måste sticka! Ska hålla tal idag i skolan, nationellt, mutnligt i svenska B! Wish e luck!:)

Ha en superbra dag alla sötnosar, vi hörs!!:)

Puss!

Cattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0