Gooood morning!:)



Hej på er underbara bloggläsare!:) Allt bra med er denna morgon?:)

Med mig är det nog rätt okej..jo..det är det! Har precis ätit en dundergod frukost! Mitt nybakade bröd, fruktsallad å kaffe! Yumyum:) Kom på att detta brödet förövrigt var perfekt för mig, eftersom jag ibland har en tendens att inte tugga ordentligt! Nu MÅSTE man tugga ordentligt! Det är ju nötter, aprikosrer, solroskärnor å sådant i, så det går inte att liksom bara svälja, för då sätter man garanterat i halsen!;)

Vad händer idag då? För mig blir det nog bara att plugga lite, städa, å julpynta kanske:) Är ju barar såååå mysigt:D Har ni börjat pynta än?:)

Nej, nu ska jag kila!:)

Men vi hörs sen!! Ha en jättebra dag nu!:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Louise

ååh vad bra! duktig du är! :) visst blir man stolt när man klarar av att gå emot äs? jag åt på McDonalds idag för första gången på jääättelänge! dessutom åt jag en macka extra efter middagen för jag var inte riktigt mätt. Helt sjukt egentligen att jag förr trodde (fortfarande ibland kanske?) att en macka extra en dag skulle göra mig fet! Hur många kilo har du kvar till din målvikt då? fortsätt kämpa!! jag blir verkligen stolt över dig och känner glädjen med dig när man känner hur mkt bättre kroppen mår :D massa kramar <3

2008-11-30 @ 19:00:52
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0