Sex and the city å trött!

Hej!

Allt bra med er?:)


Själv är jag fortfarande sjuk..har ont i hela kroppen å fryser som en tok:S Menmen..bara att vila antar jag...:/

Igårkväll låg jag hursomhelst ihoprullad i min varma fleecepläd å kollade på sex and the city-the movie!:) En riktig feel-good film:)

Har ni sett den? Isåfall, vad tyckte ni?:)


Ha en bra dag, nu ska jag lägga mig igen å vila!



Hejsan!     Hemma från skolan idag..febern från igår sitter i än..inte lika hög dock, å det är ju bra! Men jag är grymt trött!!!    Därför har jag verkligen vitaminboostad kroppen nu! Går runt å käkar frukt hela tiden..som att jag inte skulle göra det annars då..haha..för er som inte visste om det är jag en enorm FRUKTÄLSKARE! Skulle kunna leva på frukt om det var möjligt;) ÄLskar alla former av frukt! Färsk frukt, torkad frukt, konserverad frukt, frukt i bitar, frukt på längde, frukt på tvären, frukt, frukt, frukt helt enkelt!:)    Vilken är eran favoritfrukt?:)    Ha en bra dag!  PUSS på er alla!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0