Trött!!!

Hey! Hur är det med er?:)

Själv är jag trött! Ovanligt va?! Hihi..nej seriöst..jag måste försöka lägga mi tidigare om kvällarna, ja det här går inte för sig! När jag vaknar på morgonen känner jag mig verkligen som en zoombie!!! Iofs verkar det inte spela någon roll om jag lägger mig klockan 21, 22, 23 eller 24.00..tar ju ändå evigheter innan jag somnar!

Har ni något bra tips på vad man kan göra för en bättre sömn?:)

Vad har hänt annars idag då? Jo..jag har skrvit nationellt prov i svenska..i fyra timmar...å ja, hoppas det gick någorlunda bra!;)

Sen har jag ätit pannkakor till middag..å det var kämpigt! Men jag klarade det! Även om ångesten kommer att följa med mig i sängen ikväll..kanske är den borta imorgon bittt? Hoppas!!!

Nej, nu ska jag ta å gå ner å pussa på min goa hund som ligger i mammas säng å myser, hihi;)

Ha en bra kväll, hörs imårrn!:)

Kram,
Cattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0