Gårdagsångest & fågelkvitter!



God förmiddag på er!:)

Har typ suttit vid datorn hela förmiddagen..fastnade här, så lätt att göra det, hehe. Har ätit en dundergod frulle, samma som igår!

Dagens Frukost:

* Fil med mussli
* Avokadomacka
* Kokt ägg
* Kaffe

Mums.:)

Igår hade jag ångest faktiskt. På riktigt, var ett tag sen. Lade mig vid tolv-tiden, & jag var hungrig när jag lade mig. Fast jag hade ätit bra under dagen & mumsat naturgodis. Så jag gick upp & tog en dubbel ostmacka & ett glas mjölk. Men herrejävlar vad det tog emot! Jag blev riktigt förbannad på mig själv!!! Men jag är glad att jag lyssnade på kroppen, så mätt i magen somnade jag:)

Nu ska jag sticka ut på en härlig promenad i vårvädret! Lyssna på fågelkvitter & bara njuta:) Ikväll blir det mys - & filmkväll med min kusin, vi ska laga mat, kolla på film & käka godis. Perfekt utmaning!:)

Vad ska ni göra idag?:)

Tusen tack för alla kommentarer! Vill bara säga att jag blir så himla glad:) Ni är bäst!!

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Katt

Vad duktig du är som lyssnar på kroppen!! :o)



Jag är precis på väg till Uppsalas nybyggda IKEA med 2 vänner. :o)

2009-04-18 @ 10:57:37
URL: http://livetslabyrint.blogspot.com
Postat av: Sanna

Låter som du har en perfekt dag framför dig och bra att du gick emot ångesten igår!

Jag har varit och gymmat och så har jag sprungit en 5km-runda. Nu har jag inget mer planerat än att tvätta i eftermiddag samt kolla på Robinson ikväll! Skönt att bara vara ibland också, och slippa stress och planering :)

2009-04-18 @ 13:33:58
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Louise

Nej, DU är bäst tror jag minsann ;) fan vad du kämpar bra <33

2009-04-18 @ 16:48:28
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0