Mumsig frukost - mumsigt mellis - nu skola - utan röst!



                                                              +


                                                        +



God Förmiddag!

Sitter här & hostar & har feber. Har varit uppe sen halv sju dock. Duschade (var välbehövligt!!!) & åt frukost - gröt med skivad banan, valnötter & gojibär & ett ägg & ett glas färskpressad apelsinjuice.

Nu har jag precis ätit ett förmiddasmellis . Ett polarbröd med kokt ägg & kalles kaviar + en kopp kaffe! Nu borde ja ha lite energi iaf för att hålla svenska tal & ekonomiredovisning. Att jag sedan inte har någon röst är väl en annan femma...

Jahapp..kul valborg by the way..l.ska ligga hemma i soffan när alla andra kompisar ska grilla, festa & ha kul. Jag dricker mig sällan riktigt berusad, så det var ju inte så noga. Men det är ju kul att träffa folk. Men är man sjuk så är man!

Vad ska ni göra idag, på Valborg?:)

Puss!
Cattis


Kommentarer
Postat av: Katt

Låter som en jättegod frulle! Förmiddagsmelliset skippar jag dock - har aldrig kunnat äta kaviar. :oP



Själv har jag precis bakat en kladdkaka inför kvällens grillning med vännerna. Innan det är det dock picknick i ngn park som gäller. :o)



Krya på dig!

2009-04-30 @ 09:58:00
URL: http://livetslabyrint.blogspot.com
Postat av: Sanna

Hoppas skolan gick bra :)

idag blir det till att göra lite ärenden på stan, sedan grillning och öl!

2009-04-30 @ 10:30:41
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0