Pannkakor?! Honung?!


Hej!

Är hemma från skolan idag med. Ont i halsen som tusan. Men imorrn måste jag till skolan, ska hålla tal i svenska & har dessutom en redovisning i internationell ekonomi. Så jag måste helt enkelt dit, även om halsen värker!

Sitter &  funderar på om jag ska äta pannkakor till lunch. Med vaniljglass & bär. Mums. Grejen är bara det att pannkakor är så svårt, speciellt när jag är sjuk, sängliggandes & inte kan röra mig en milimeter. Men ja...gott hade det ju varit.

Kom på en till sak. Igår kväll när jag skulle dricka min hundrade kopp te för dagen så tänkte jag ha i honung. Men det tog tvärstopp! Jag stod där med en tesked full med honung, men kunde inte förmå mig att stoppa skeden i koppen med t:et. Då blev jag riktigt förbannad - herregud så löjligt! Det var första gången på länge som ÄS riktigt tog över, stod där med pekfingret & sa ajabaja. Jag tänkte "men för fan, ge dig nu". Det resulterade tillslut i att jag grävde med skeden i honungsburken igen, tog en ännu större klick honung, stoppade den i t:et & drack upp. Å jösses vad gott det var. Tur att jag inte lät ÄS vinna över en sådan löjlig sak som en tesked honung!!! Tror att detta uppstod p.g.a av att jag inte har ätit honung på flera år, aldrig riktigt reflekterat över honung på något sätt. Å nu stod jag där, med skeden i handen,  blev helt förvirrad. Men som sagt..det gick ju vägen!;)

Vad ska ni göra idag sötnötter?:)

Puss!
Cattis






Kommentarer
Postat av: Cornelia ♥

Åh vad bra du är!! :D Jag drack också te med honung igår!! Såååå gott <3

Krya på dig!

2009-04-29 @ 11:15:57
URL: http://annacornelia.se
Postat av: Sara

fasen vad bra du är! =) klart du ska äta pannkakor till lunch:) det gör nog att du blir friskare fortare också, dels är det ju gott och dels är glassen bra för halsen=)

skulle du förresten kunna skriva vad du äter på en dag, ungefär? bara om det är okej alltså, det hade varit jättesnällt=) Du är fantastisk!



KRAM=)

2009-04-29 @ 11:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0