Snart tårtadags!



Hej finafina!:) Hoppas ni mår bra, och att ni har lika fint väder som här i dalarna;)

Just nu sitter jag & mumsar på mellis. Grov ostmacka med skivad banan & äpple + en kopp kaffe! Mmm, härligt:) Sedan blir det promenad med hunden i det fina vårvädret. Efter det blire lite "kalas", en kompis som fyller år, så jag är bjuden på tårta! SKA INTE KOMPENSERA! Åt förresten en bakelse igår, hängde med några kompisar på café..men det ska INTE påverka min dag! Nej! Jag blir  så förbannad på mig själv när tanken kommer att jag "borde" äta mindre av t.ex middagen. Så fan heller! Det är kalas och jag ska äta tårta, sedan middag. PUNKT.

Efter "kalaset" blir det middag & sedan ridning!:D Såå kul:)

Vad händer för er idag?:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Katt

Var i Dalarna bor du? :o)



Ha så skoj på kalaset!

2009-04-01 @ 18:28:14
URL: http://livetslabyrint.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0