Min lägenhet! Från kaos till mys!








EFTER:









Hej på er!:)

Längesedan nu..har inte haft någon dator i Gävle....är hemma nu så därför passar jag på att slänga in ett inlägg! Ska köpa en bärbardator nu så då blire bloggning;)

Här är iaf min läegnehet - före & efter. Mycket kvar att fixa än, får inte mitt matbord förren nu till veckan & inte soffan förren vecka 39. Har beställt från MIO & det var lång leverenstid! Menmen..den som väntar på något gott!

Annars så måste jag säga att jag börjar trivas riktigt bra i Gävle, tror att jag bara varit där i två veckor! En lagomm stad, eller - stor stad för mig som är van vid LILLA Malung;)

Men nu måste jag städa! Hoppas ni mår bra!

Puss!
Cattis



Kommentarer
Postat av: Ida

Superkul blogg! kommer att fortsätta att läsa din blogg, följde dig lite på Bilddagboken men bloggen var bättre tycker jag! :)

2009-08-30 @ 16:53:09
URL: http://ida.hanssson.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh det ser super mysigt ut ju :) Vad bra att du trivs, hur känns det att bo själv nu?

Jag skulle precis gå in på din blogg och skriva en liten rad och fråga hur det var med dig? Har du inte bloggat så mkt pga flytten lr har det hänt något annat? Du skrev något om att det hade hänt massa saker fast som inte var av äs.. Så blev lite orolig..



Kramar!

2009-08-30 @ 18:44:16
URL: http://www.anorexiia.devote.se
Postat av: Anna

Mysigt det såg ut :) Vad är det för en lägenhet? Vore kul om du längre fram kunde berätta lite om din utbildning :)

2009-08-30 @ 20:40:45
URL: http://aannasofia.blogg.se/
Postat av: Chili

Mysigt värre :)

2009-08-30 @ 23:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0