Ciabatta, sömnbrist & chokladsug!



Hej fina ni!:) Förlåt för dålig uppdatering! Men mår inte alls bra:S Har feber, jätteont i halsen & svårt att andas:S Känns lite läskigt..å jag gick upp klockan 03.00 inatt..satt uppe & kollade på tv..kunde inte sova..hade på tok för ont i halsen.:(

Jag är verkligen inte sugen på mat..av någon underlig anledning kom jag att tänka på kalopps & då höll jag nästan på att spy! Nej..jag är sugen på sådär konstiga saker som jag annars aldrig är speciellt sugen på! Som typ ciabatta med ost & skinka, choklad & knäckemacka med välrökt skinka...annars är jag alltid sugen på grovt, mustigt bröd, keso & avokado..men tanken på det får mig bara att äcklas!

Så..idag blev det en ciabatta & lite fruktsallad till lunch..det enda jag kunde få ner..! Å det är ju bättre än ingenting..dessutom en bra utmaning! Har dessutom fixat lite choklad, marabou Digestive, som jag ska mumsa på ikväll...som sagt..rejäl utmaning!!!

Hur har er dag varit?:) Händer det något skoj idag?:)


Nej..nu ska jag lägga mig & försöka sova..vilket säkert är omöjligt..men försöka kan man ju alltid!

Ha det bra så länge!:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst är det skönt att det funkar att kommentera igen!



Den där bilden såg jäkligt inbjudande ut, det är så gott med ciabatta. Jag är som du mest förtjust i mustiga mörka bröd, men ibland är det gott med variation.



Jag har mest slappat, fixat lite inför en redovisning och kollat på Vm. Men men. Får se vad dagen mer leder till. Antar att du ska ta det lugnt!?

2009-02-04 @ 14:35:37
Postat av: Sanna

Sv: Vad köper du det någonstans? Brukar handla på willys men har ej sett det där!

2009-02-04 @ 19:03:14
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0