Från att ha hatat frukost till att älska frukost!







Hej fina ni!:) Allt bra med er denna lördag förmiddag?:) Hoppas!:D

Lite bilder på dagens frukost kommer här i alla fall!:) Mmm, mums!:)

Dagens frukost:

* Gröt gjord på axas grynblandning med skivad banan, valnötter & pumpakärnor
* En skäpparhalva med mosad avokado (kärlek, haha)
* En kopp kaffe med en skvätt mjölk


Vet ni! Förut, innan jag fyllde typ 13-14 så HATADE jag frukost! Jag kunde INTE äta det! Försökte väl få i mig någon macka i bästa fall, men oftast åt jag inte så mycket, några skedar yoghurt, inte mer. Detta hade ingenting med någon äs att göra, jag "kunde" helt enkelt inte äte frukost! Jag fattade inte hur jag orkade! Om jag inte får frukost idag är min dag typ förstörd, hahaXD

Men i alla fall! På högstadiet gav jag frukosten en ny chans! Började prova mig fram med olika filer, flingor, bröd osv. I början mådde jag jätteilla när jag skulle äta på morgonen, & fick kväljningar av en sked yoghurt! Men det blev bättre & bättre! Gäller bara att få in en ny vana tror jag!  Nu, som ni vet, ÄLSKAR jag frukost! Ååå, såå underbart:)

Känner ni igen er i min story, eller har ni alltid gillar frulle?:)

Vad ska jag göra idag då?! Jo, typ det här!:)

* Plugga
* Promenad med min fina vovve
* Träffa några kompisar på eftermiddagen
* Kolla på melodifestivalen


Sådär min dag i stort-tror jag!;)

Vad händer för er?:)

Kom ihåg att ni är bra, alla där ute! & jag blir verligen SÅ glad av varenda liten kommentar jag får, det gör verkligen min dag! Även om ni så "bara" skriver hej!:)

Puss!
Cattis


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är också en ny frukostälskare :)



kaffe, macka, lite yoghurt med blåbär och gröt blev det idag.. mums!!

2009-02-21 @ 11:05:36
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag älskar frukost!

Men innan slarvade jag mycket med den men senaste året har jag varit duktig med den :)

Har ju min vän på besök så vi får se vad vi hittar på. :D

2009-02-21 @ 11:13:56
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0