Hey, I feel like a mosad frog!



Hej Sweethearts! Allt bra?:) Hope so!

Jag känner mig, som rubriken & bilden antyder, som en mosad, överkörd groda..ehhm..ja..haha!XD Men ingen feber idag heller, skönt! "Bara" ont i halsen & trött..ska försöka pallra mig iväg till skolan imorrn...har inte tid att vara sjuk!:S

Dagens planer är att försöka plugga lite..så mycket jag orkar! Annars bara vila, dricka litervis med citron & ingefära - te & äta apelsiner! Givetvis äta annat förutom det, haha..men..mycket c-vitamin behövs nu!

Nej..nu ska jag försöka plugga lite! Hörs senare!

Förlåt, bloggen har verkligen blivit lidande nu när jag varit sjuk! Nu blir det skärpning så fort jag är frisk!

Puss!
Cattis


Kommentarer
Postat av: Sanna

Nu har jag provat citron-ingefärsteet och det var jättegott! :) Krya på dig så du blir helt frisk nu! kram!

2009-02-08 @ 21:26:45
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0