Kvällsmys & löparens nya handbok!



Hej sötnötter!:D

Sitter här med en stooor kopp friggs blåbärste, en skäpparhalva med bregott & prästost & en banan. Kan det bli bättre liksom?!:) Dessutom damp den här boken ner i brevlådan idag! Beställde den för några veckor sedan & nu kom den! Löparens nya handbok! Wiihoooo! Jag älskar löpning, så det här måste nog vara den perfekta boken för mig! Nu har jag dessutom varit sjuk i snart två veckor..så jag är så galet sugen på att springa! Men ska nog lugna mig lite, just in case...känner mig inte riktigt frisk än från förkylningen..så jag får vänta lite till...men snart så:D

Nu ska jag bara kika lite i boken, sen bums i säng! Jag är verkligen trött! Ja, gudars!

Åt ni något mums till kvällsmål?:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Sanna

Är blåbärste gott? Låter som en mysig kväll, jag hade tänkt nana kudden när CSI är slut nu!



Till kvällis blev det knäckebröd med creme cheese, kalkon och gurka, det är smaskens! Så blev det ett litet glas colazero också, var grymt sugen på det!

2009-02-16 @ 21:53:51
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: carro

sv: japp aerobics är grymt men det är roligare att springa! min kväll har varit bra och din?

2009-02-16 @ 23:30:52
URL: http://carole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0