Löpning is the damn shit!



Morgon fina ni!:) Sovit sött?:)

Det har faktiskt jag för en gång skull! Känner mig riktigt utvilad! Var nämligen ut på en löprunda igår kväll! Så himla dunderhärligt!:D Jag ÄLSKAR löpning, man får en sådan härlig adrenalinkick, & det känns som att man flyger fram!:) Gillar mest att springa i skogen, över stock & sten, alltså terränglöpning, & då när det inte är snö helst! Det är helt underbrart! Men det går ju även att springa när det är vinter, fast då blir det på asfalt. Bara sätta på sig lite mer kläder, reflexväst (om det är mörkt, haha), ett par broddar på skorna så man inte halkar, & sen är det bara att springa!:)

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen igår, hann inte! Blev bara plugg...ändå känns det inte som att jag hinner göra internationell-ekonomi-provet innan lovet..även om det vore skönt att få det klart! Samtidigt vill jag inte göra något "halvbra", bara för att jag inte har hunnit läsa på tillräckligt. Hmm..ska prata med läraren idag så får vi se. Har ju haft feber i typ 1,5 vecka, varit hemma från skolan, så då ligger jag ju lite efter...menmen..det löser sig nog!

Har för övrigt ätit VÄRLDENS DUNDERFRUKOST idag! Nu jäklar kommer jag stå mig ändå fram till lunch!:)

Dagens dunderfrukost:

* Äggröra
* En skäpparhalva med mosad avokado
* En liten fruktsallad
* En kopp kaffe


Sådär, mums va?!:)

Nu ska jag ta en promenad med hunden, sen blir det skola!

Vad hittar ni på idag?:)

Ha en fin dag kära ni!:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: C

sugen på att få ännu mer besökare till din blogg? gå in på http://www.viraltrafik.se/?chrj och efter några tryck kan du enkelt uppnå flera tusen besökare! det är värt att testa :D

2009-02-19 @ 11:03:19
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: Sanna

Härligt med löpning :) Det går inte att springa ute här nu, det är alldeles för kallt!

Idag ska jag skicka in en jobbansökan :)

2009-02-19 @ 13:05:58
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0